петак, 9. децембар 2016.

Byphasse micelarna voda

I ako je Byphasse vec dosta vremena prisutan na nasem trzistu, tek sam se nedavno odvazila da promenim voljenu Garnier micelarnu vodu...

Byphasse je spanski brend, relativno mlad, a na nasem trzistu dostupan vec neko vreme na radost mnogih zena koje su o ovim proizvodima samo mogle citati na stranim blogovima. Ovaj brend nudi proizvode po veoma pristupacnim cenama (kada uzmemo u obzir kolicinu).
Dugo vremena sam bila verna Garnier micelarnoj vodi, ne znam iz kog razloga, prvu sam nju probala, bila mi je odlicna i nisam imala ni potrebu a ni zelju da je menjam. Medjutim, nedavno sam je potrosila i resila da se odvazim i probam neku drugu, na moju zalost kupila sam Balea micelarnu koja mi se nije dopala (ostavljala je sloj na licu koji mi se nije dopadao), hitno sam morala reagovati i resila da konacno kupim ovu koju dugo gledam. I odusevila sam se.
Ova micelarna voda je bez parabena, alkohola, sapuna i boja, sa jedva primetnim mirisom koji se na licu ne oseti. Pogodna je i za suvu/osetljivu kozu. Odlicno cisti lice i uklanja sminku sa lakocom, i ona ostavlja jedva lepljivi sloj na lici odmah po nanosenju, dok nakon susenja tog sloja nema. Ne iritira podrucije oko ociju, nema peckanja a ni crvenila.  Boca je veoma lepog i jednostavnog dizajna, a cena veoma povoljna te na akcijama bude 449din za 500ml proizvoda sto smatram da je isplativo za jedan ovakav proizvod koji toplo preporucujem.




Hvala na citanju...

Нема коментара:

Постави коментар